Přejít k hlavnímu obsahu
Zpět

Události

Zkvalitňujeme a zefektivňujeme služby zákazníkům

Ing. Šárka Pavlíková

2. leden 2013

Názory a potřeby našich zákazníků jsou pro nás velice důležité. Proto jsme se i v roce 2012 věnovali průzkum spokojenosti našich zákazníků v České republice i na Slovensku.

Hlavním kritériem výběru respondentů byl tentokrát jejich přímý kontakt s logistickými službami při objednávání a závozech zboží. Zpracovávali jsme tedy reakce pracovníků skladů, lékáren a obchodních oddělení.

Celková návratnost odpovědí činí nadprůměrných 63 %. Z celkového počtu 350 rozdistribuovaných elektronických dotazníků ten svůj vyplnilo 215 oslovených respondentů. Těší nás, že naše společnost má aktivní zákazníky ochotné účastnit se na pozitivním vývoji vzájemné spolupráce.

Ptali jsme se především na kvalitu logistických služeb

Jak vyplývá z cíleného výběru respondentů, dotazy se týkaly hlavně kvality logistických služeb (Zákaznického centra, způsobu objednávání, přepravců, dodacích lhůt, řešení reklamací), ale zabrousily i do oblasti spokojenosti s obchodními zástupci, s produkty, s uživatelským komfortem webových stránek nebo s věcným obsahem měsíčníku Braunoviny.

Výsledkem jsou pro nás vesměs velmi pozitivní reakce. Nejdůležitější ukazatele shrnují zpracované údaje včetně naznačeného vývoje v letech 2010-2012 v tabulce na protější straně nahoře. Některé parametry jsou dále znázorněny detailněji v grafické podobě.

Z většiny progresivních čísel vyplývá, že se nám daří jít správným směrem. Přesto si ale uvědomujeme, že stále máme co zlepšovat. Proto jsme všechny relevantní podněty a návrhy, jak zkvalitnit a zefektivnit naše služby, zapracovali do podrobného plánu nápravných opatření s jasně stanovenou odpovědností zainteresovaných oddělení i konkrétních kolegů.

Závěrem bych ještě jednou ráda poděkovala za všechny názory, připomínky, podněty a doporučení, které budou v rámci nápravných opatření postupně převedeny do každodenní praxe.

Kolegům a celé společnosti B. Braun Medical pak přeji v novém roce hodně energie a pracovního nadšení, aby se nám podařilo dosáhnout našeho společného cíle - tedy Vaší plné spokojenosti.

Odborné informace o léčivech a zdravotnických prostředcích

Tyto stránky obsahují odborné informace o léčivech a zdravotnických prostředcích určené zdravotnickým odborníkům v České republice. Nejsou určeny laické veřejnosti.

Odborníkem je dle § 2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, v platném znění, osoba oprávněná předepisovat nebo vydávat léčivé přípravky nebo zdravotnické prostředky. Pokud osoba, která není odborníkem, vstoupí na tyto webové stránky, vystavuje se riziku nesprávného porozumění informací zde publikovaných a z toho plynoucích důsledků.

Kliknutím na tlačítko „Jsem odborník“ potvrzujete, že:

  • Jste se seznámil/a s výše uvedenou zákonnou definicí pojmu „odborník“;
  • Jste odborníkem ve smyslu zákona o regulaci reklamy;
  • Jste se seznámil/a s riziky, kterým se jiná osoba než odborník vystavuje, jestliže vstoupí na stránky určené převážně pro odborníky.
Jsem odborník
Nejsem odborník