Přejít k hlavnímu obsahu
Zpět

Chirurgie:

Endoskopie na Facebooku

Ing. Mária Horová

25. říjen 2013

Nové technologie zavítaly do nových médií. O novinkách se tak čeští a slovenští lékaři dozvědí už i na Facebooku.

Loňského roku v květnu představila divize Aesculap společnosti B. Braun Medical unikátní 3D laparoskop s nejmodernější technologií, která doslova přinesla nový rozměr do endoskopických zákroků. 3D laparoskop EinsteinVision si během prvního roku otestovalo 80 klinik v České republice i na Slovensku a přes 400 operatérů na 300 operačních zákrocích.

Divize Aesculap tradičně vychází vstříc požadavkům odborníků a inovuje produkty tak, aby co nejlépe vyhovovaly jejich potřebám. Důkazem toho je i rozsáhlý showroom ve vzdělávacím centru Aesculapium v německém Tuttlingenu, kde si lékaři mohou sami vlastnoručně vyzkoušet široké portfolio operační techniky a v případě zájmu nadefinovat individuální požadavky na výrobu instrumentária.

Nová technologie si vyžádala i nový přístup v komunikaci

V době, kdy je na sociálních sítích aktivní stále větší část české i slovenské populace, přichází na Facebook i tak specifická oblast, jakou je endoskopie. Klade si za cíl vytvořit funkční dialog mezi příznivci moderních miniinvazivních zákroků, v předstihu představit novinky na trhu, informovat o blížících se kurzech, připravovaných workshopech, sbírat první dojmy, ale zároveň i čelit kritice.

Stránka endoskopie - novinky, trendy a zkušenosti je určena všem odborníkům v urologii, gynekologii, ale i mladým chirurgům a v neposlední řadě studentům medicíny, kteří se o výše uvedené lékařské obory blíže zajímají.

Sledovat na Facebooku nás můžete hned:

www.facebook.com/EndoskopieAesculap

Odborné informace o léčivech a zdravotnických prostředcích

Tyto stránky obsahují odborné informace o léčivech a zdravotnických prostředcích určené zdravotnickým odborníkům v České republice. Nejsou určeny laické veřejnosti.

Odborníkem je dle § 2a zákona č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy, v platném znění, osoba oprávněná předepisovat nebo vydávat léčivé přípravky nebo zdravotnické prostředky. Pokud osoba, která není odborníkem, vstoupí na tyto webové stránky, vystavuje se riziku nesprávného porozumění informací zde publikovaných a z toho plynoucích důsledků.

Kliknutím na tlačítko „Jsem odborník“ potvrzujete, že:

  • Jste se seznámil/a s výše uvedenou zákonnou definicí pojmu „odborník“;
  • Jste odborníkem ve smyslu zákona o regulaci reklamy;
  • Jste se seznámil/a s riziky, kterým se jiná osoba než odborník vystavuje, jestliže vstoupí na stránky určené převážně pro odborníky.
Jsem odborník
Nejsem odborník