Přejít na obsah stránky | Klávesové zkratky | Hlavní strana | Mapa stránek | Vyhledávání | Přejít na hlavní navigační menu

2. Leden 2013

Zkvalitňujeme a zefektivňujeme služby zákazníkům

Názory a potřeby našich zákazníků jsou pro nás velice důležité. Proto jsme se i v roce 2012 věnovali průzkum spokojenosti našich zákazníků v České republice i na Slovensku.

 

Hlavním kritériem výběru respondentů byl tentokrát jejich přímý kontakt s logistickými službami při objednávání a závozech zboží. Zpracovávali jsme tedy reakce pracovníků skladů, lékáren a obchodních oddělení.

Celková návratnost odpovědí činí nadprůměrných 63 %. Z celkového počtu 350 rozdistribuovaných elektronických dotazníků ten svůj vyplnilo 215 oslovených respondentů. Těší nás, že naše společnost má aktivní zákazníky ochotné účastnit se na pozitivním vývoji vzájemné spolupráce.

Ptali jsme se především na kvalitu logistických služeb

Jak vyplývá z cíleného výběru respondentů, dotazy se týkaly hlavně kvality logistických služeb (Zákaznického centra, způsobu objednávání, přepravců, dodacích lhůt, řešení reklamací), ale zabrousily i do oblasti spokojenosti s obchodními zástupci, s produkty, s uživatelským komfortem webových stránek nebo s věcným obsahem měsíčníku Braunoviny.

Výsledkem jsou pro nás vesměs velmi pozitivní reakce. Nejdůležitější ukazatele shrnují zpracované údaje včetně naznačeného vývoje v letech 2010-2012 v tabulce na protější straně nahoře. Některé parametry jsou dále znázorněny detailněji v grafické podobě.

Z většiny progresivních čísel vyplývá, že se nám daří jít správným směrem. Přesto si ale uvědomujeme, že stále máme co zlepšovat. Proto jsme všechny relevantní podněty a návrhy, jak zkvalitnit a zefektivnit naše služby, zapracovali do podrobného plánu nápravných opatření s jasně stanovenou odpovědností zainteresovaných oddělení i konkrétních kolegů.

 

Závěrem bych ještě jednou ráda poděkovala za všechny názory, připomínky, podněty a doporučení, které budou v rámci nápravných opatření postupně převedeny do každodenní praxe.

Kolegům a celé společnosti B. Braun Medical pak přeji v novém roce hodně energie a pracovního nadšení, aby se nám podařilo dosáhnout našeho společného cíle - tedy Vaší plné spokojenosti.  

 

Ing. Šárka Pavlíková
vedoucí Zákaznického centra

Čtěte také

Preventivní vyšetření v síti Dialyzačních středisek a nefrologických ambulancí B. Braun Avitum na Světový den ledvin 8. 3. 2018 zachytila o 11 % více lidí s podezřením na onemocnění ledvin.  Zatímco loni bylo z celkového počtu ambulantně vyšetřených posláno 18 % pacientů na další vyšetření, letos to již bylo 29 %. 

11.04.2018
Aktuality z B. Braun

Minulý týden proběhlo v německém Melsungenu, kde sídlí nadnárodní koncern B. Braun, mezinárodní setkání divize Hospital Care, jehož součástí bylo udílení cen Balanced Awards pro rok 2018. 

04.04.2018
Aktuality z B. Braun

Umíte si prosadit právo mít náročné požadavky na kvalitu? Jakým způsobem si nastavujete subjektivního hodnocení? Nejen tyto, ale i mnoho dalších podstatných otázek z problematiky veřejných zakázek řešili účastníci semináře Jak prosadit kvalitu do procesu zadávání veřejných zakázek, který organizovala Aesculap Akademie. Na pár rad a tipů, jak si u veřejných zakázek obhájit kvalitu, jsme se zeptali pana Viktora Wendlera a pana Vladimíra Duchoně.

08.03.2018
Aktuality z B. Braun